کنسرت هنرجویی موسسه و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه

کنسرت هنرجویی موسسه و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه در ۱۱ مهر ۱۴۰۲ در تهران برگذار شد؛ در این کنسرت تعداد زیادی از هنرجویان موسیقی مجموعه فرهنگی و هنری هم آوای ترانه به اجرا پرداختند.

قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد در دو بخشِ تک نوازی برای پیانو، گیتار، ساکسیفون، گیتار الکتریک، هنگ درام و آواز و همچنین هم‌نوازی ها به صورت ۲ نوازی، ۳ نوازی و گروه نوازی برگذار شد.

کودکان نیز در این کنسرت حضور داشتند و به همراه مربیشان استاد آذین معتمد رسا به صورت گروهی به نواختن ساز و آواز پرداختند.

 

اهداف کنسرت هنرجویی

در اینگونه کنسرت ها خیلی از افراد برای بار اول بر روی استیج می‌روند و قطعه‌ای را می‌نوازند، قرار گرفتن در شرایط اجرا آن‌هم برای یک جمعیت، بخشی از رشد یک هنرجو‌ی موسیقی است که مکمل بسیار خوبی برای کلاس های خصوصی می‌باشد؛ رویارویی با استرس، فراموش کردن، اشتباه کردن، تشویق شدن، رضایت و یا عدم رضایت از خود؛ چیزهایی نیستند که بشود در کلاس موسیقی آموزش داد و حتی در صورت گفته شدن، تا خود فرد در چنین شرایطی قرار نگیرد به درک واقعی از آن ها نمی‌رسد.

موسسه و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه در همین راستا برای بالا بردن اعتماد به نفس، هوش هیجانی و همچنین مهارت تصمیم گیری در لحظه، این کنسرت را برای هنرجویان موسیقی خود برگذار نمود.

 

اساتید موسسه و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه

اساتیدی که هنرجویانشان در این کنسرت به نواختن قطعه پرداختند به شرح زیر می‌باشد:

  • فرید رشیدی: استاد آواز، گیتار و سازهای کوبه‌ای(پرکاشن)
  • علی فرین کیا: استاد ساکسیفون و پیانو
  • سعید رشیدی: استاد گیتار کلاسیک و گیتار پاپ
  • سلماز جوان بخت: استاد آواز و صداسازی
  • آذین معتمد رسا: مربی موسیقی کودکان
  • فرهاد ذول‌فقاری: استاد هنگ درام
  • سهیل کاظمی: استاد گیتار الکتریک

 

همچنین در این کنسرت در قسمت پایانی گروه موسیقی فرمات بند به سرپرستی فرید رشیدی و رهبری علی فرین کیا به اجرای چند قطعه پرداخت.

 

مسئولین موسسه و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه امیدوارند با برگذاری اینگونه کنسرت ها تاثیر خوب و مثبتی را بر انگیزه، پشتکار و تمرین مداوم هنرجویان موسیقی داشته باشند تا در آینده از بین همین افراد شاهد هنرمندانی درخشان و موفق باشیم.

به امید دیدار شما در کنسرت های بعدی.

نگاهی نو در راه است، با ما بمانید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
باز کردن چت