استودیو موسیقی هم آوای ترانه

استودیو موسیقی هم آوای ترانه با کادری مجرب و مجهز به سیستم کاملا حرفه ای و با فراگیری از بروز ترین متد های صدابرداری یکی از معدود استودیو هایی است که بطور تخصصی در زمینه‌ی ضبط، میکس و مستر فعالیت دارد.

در کنار تجهیزات کاملا حرفه ای، تمامی عوامل استودیو علاوه بر دانش صدا، کارشناس موسیقی بوده و این امر باعث می‌شود که کسانی که برای نخستین بار می‌خواهند کاری را در استودیو ضبط کنند با بهره گیری از دانش آن‌ها بتوانند در نهایت کاری با کیفیتی بسیار عالی دریافت کنند.

همچنین با توجه به موارد ذکر شده دوستان و هنرمندان حرفه‌ای نیز می‌توانند به راحتی با اپراتور برای بهبود بخشیدن به کار، ارتباط برقرار کرده و با درک متقابل در نهایت صدابرداری، ضبط، میکس و مستر به بهترین نحو ممکن انجام شود.

در عین حال کسانیکه خارج از تهران هستند می‌توانند به صورت غیرحضوری با استودیو موسیقی هم آوای ترانه در ارتباط باشند و کارهای خود را از طریق فضای مجازی ارسال کنند و پس از انجام شدن مراحل میکس و یا مستر، کارشان را از همان طریق دریافت نمایند.

ما در استودیو موسیقی هم آوای ترانه سعی می‌کنیم که با مناسب ترین هزینه بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم، در مورد ضبط، هزینه به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و هزینه میکس و مستر نسبت به حجم کار و تعداد لاین ها تعیین می‌گردد.

همچنین در استودیو موسیقی هم آوای ترانه امکان ضبط انواع دیگری همچون پادکست، نَریشن، دکلمه و…. نیز فراهم می‌باشد.

در این بخش برای زیر صدای وکال در سورت نداشتن موسیقی، هم امکان این وجود دارد که بطور اختصاصی موسیقی ساخته شود و هم از موسیقی های آرشیوی صدا گذاری شود. که البته در صورت ساخت موسیقی هزینه‌ی آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

شما می‌توانید در ژانر های مختلف از استودیو‌ موسیقی هم آوای ترانه استفاده کنید و به یک خروجی با کیفیت دست پیدا کنید.

در استودیو موسیقی هم آوای ترانه از برند های مطرح دنیا مانند تلفان‌کِن، نیو، جنلک،  یونیورسال آئودیو (UAD) و …… بحره برده میشود تا صدایی بسیار با کیفیت به شما ارائه شود.

فضای استودیو موسیقی هم آوای ترانه برای یک خواننده و یا ۴ نفر برای کُرال و یک ساز تا دو یا سه ساز بطور هم زمان مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید تمامی‌ی مراحل از ضبط تا مستر کار خود را به ما بسپارید و یا به انتخاب خود صرفا یکی از مراحل کار خود را در استودیو موسیقی هم آوای ترانه انجام دهید مخصوصا مرحله‌ مستر چرا که خیلی از افراد می‌خواهند میکسِ کارشان خوب مستر شده و در پخش های مختلف خوب صدا بدهد که این موضوع نیاز به تجهیزات و تجربه‌ کافی دارد.

شما می‌توانید از طریق یکی از شماره تماس های ذیر با متخصصین ما در تماس باشید:

۰۲۱-۲۲۹۴۴۴۱۶
۰۹۱۲۲۱۸۲۲۷۱
۰۹۱۲۵۱۰۹۹۳۰

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
باز کردن چت