استاد آذین معتمدرسا مدرس موسیقی کودکان

آذین معتمد‌رسا مدرس موسیقی کودکان دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی گریم و چهره پردازی با گرایش تئاتر و سینما می باشد
وی از سن ۱۵ سالگی موسیقی خود را با ساز گیتار پاپ و کلاسیک نزد اساتید بنام شروع کرد، سپس در ادامه‌ی مسیر هنری خود شروع به فراگیری ساز های کوبه ای مانند کاخن و هنگ درام کرد؛ و در ادامه با هدف آموزش موسیقی به کودکان و برای اینکه موسیقی را درست و صحیح به کودکان آموزش دهد، در دوره های مربی گری موسیقی کودکان  شرکت نمود و در انتهای این دوره توانست مدرک مربی گری خود را در آموزش موسیقی به کودکان از دانشگاه علم و فرهنگ دریافت نماید. آذین معتمد‌رسا، همچنین دارای مدرک تخصصی تدریس ساز فلوت ریکوردر به کودکان و تدریس ساز بِلز و ساز طبلک به کودکان از دانشگاه علم و فرهنگ می باشد .از فعالیت های مختلف آذین معتمد‌رسا مدرس موسیقی کودکان می‌توان به هم کاری و نوازندگی مستمر در اجرا ها و کنسرت های مختلف و همچنین عضویت در ارکستر موسیقی منظومه و فِرمات بند اشاره کرد. یکی از نکات برجسته‌ی ایشان به عنوان مدرس موسیقی کودکان، در زمینه آموزش موسیقی به کودکان، برقرار کردن ارتباطی صمیمی، خوب و موثر با کودکان است که این موضوع در کلاس موسیقی کودکان بسیار مهم بوده و نقش بسزایی را در پیشرفت کودک و یادگیری هر چه بهتر موسیقی دارد.

آذین معتمد‌رسا، به عنوان مدرس موسیقی کودکان در موسسه هنری هم آوای ترانه، با توجه به سن، جسه و استعداد کودک، از سازهایی مانند چوبک، طبلک، ماراکاس، بلز و فلوت ریکوردر در هنگام آموزش موسیقی به کودکان استفاده می‌کند؛ ایشان همچنین در صورت نیاز از شعر خوانی در روند آموزش نیز استفاده می‌نماید.

درنهایت شایان ذکر است که آذین معتمد‌رسا مدرس موسیقی کودکان، یکی از اعضای موسسه هنری و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه می باشد .

 

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه کلاس آموزش موسیقی به کودکان، همچنین استعداد یابی کودکتان و ثبت نام در کلاس موسیقی کودکان از قسمت مشاوره، با متخصصین ما در موسسه و آموزشگاه موسیقی هم آوای ترانه در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
باز کردن چت