استودیو موسیقی ضبط، میکس و مسترینگ، تهران میدان هروی و پاسداران

استودیو موسیقی هم آوای ترانه که در شرق تهران محدوده هروی می‌باشد؛ با کادری مجرب و مجهز به سیستم کاملا حرفه ای و با فراگیری از بروز ترین متد های صدابرداری یکی از معدود استودیوهای موسیقی در تهران است که بطور تخصصی در زمینه‌ی ضبط، میکس و مستر موسیقی فعالیت دارد.

در کنار تجهیزات کاملا حرفه ای و درجه یک، تمامی عوامل این استودیو علاوه بر دانش صدا، کارشناس موسیقیبوده و این امر باعث می‌شود که کسانی که برای نخستین بار می‌خواهند کاری را در استودیو ضبط کنند با بهره گیری از دانش آن‌ها بتوانند در نهایت کاری با کیفیت بسیار عالی دریافت کنند.

همچنین با توجه به موارد ذکر شده دوستان و هنرمندان حرفه‌ای نیز می‌توانند به راحتی با صدابردار برای بهبود بخشیدن به کار، ارتباط برقرار کرده و با درک متقابل در نهایت ضبط وکال و سازها، میکس و مستر موسیقی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

در عین حال کسانیکه خارج از تهران هستند می‌توانند به صورت غیرحضوری با استودیو موسیقی هم آوای ترانه در ارتباط باشند و کارهای خود را برای ما ارسال کنند و پس از انجام شدن مراحل میکس و یا مستر، کارشان را هم به صورت wave و هم mp3 با بهترین کیفیت دریافت نمایند.

ما در استودیو موسیقی هم آوای ترانه سعی می‌کنیم که با مناسب ترین هزینه بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم، در مورد ضبط وکال و ساز، هزینه به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و هزینه میکس و مستر موسیقی نسبت به حجم کار و تعداد لاین ها تعیین می‌گردد.

همچنین در استودیو موسیقی هم آوای ترانه امکان ضبط و میکس انواع دیگری همچون ضبط پادکست، ضبط نَریشن، ضبط دکلمه و…. نیز فراهم می‌باشد.

در این بخش برای زیر صدای وکال در سورت نداشتن موسیقی، هم امکان این وجود دارد که بطور اختصاصی موسیقی ساخته شود و هم از موسیقی های آرشیوی صدا گذاری شود. که البته در صورت ساخت موسیقی اختصاصی، هزینه‌ی آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

شما می‌توانید در ژانر های مختلف از استودیو‌ موسیقی هم آوای ترانه استفاده کنید و به یک خروجی با کیفیت دست پیدا کنید.

در استودیو موسیقی هم آوای ترانه از برند های مطرح دنیا مانند تلفان‌کِن، نیو، جنلک،  یونیورسال آئودیو(UAD) و …… بحره برده میشود تا صدایی بسیار با کیفیت به شما ارائه شود.

فضای استودیو موسیقی هم آوای ترانه برای یک خواننده و یا ۴ نفر برای کُرال و یک ساز تا دو یا سه ساز بطور هم زمان مناسب می‌باشد.

عکس استودیو ضبط هم آوای ترانه هروی و پاسداران

 

 

استودیو موسیقی ضبط، میکس و مسترینگ، تهران میدان هروی و پاسداران استودیو موسیقی ضبط، میکس و مسترینگ، تهران میدان هروی و پاسداران

شما می‌توانید تمامی مراحل ضبط، میکس  و مستر موسیقی خود را به ما بسپارید و یا به انتخاب خود صرفا یکی از مراحل کار خود را در استودیو موسیقی هم آوای ترانه انجام دهید مخصوصا مرحله‌ مستر موسیقی، چرا که خیلی از افراد می‌خواهند صداهای ضبط شده و میکسِ کارشان خوب مستر شود و در پخش های مختلف خوب صدا بدهد که این موضوع نیاز به تجهیزات و تجربه‌ کافی دارد.

شما می‌توانید از طریق یکی از شماره تماس های ذیر با متخصصین ما در تماس باشید:

۰۲۱-۲۲۹۴۴۴۱۶استودیو:
۰۹۱۲۲۱۸۲۲۷۱فرید رشیدی:
۰۹۱۲۵۱۰۹۹۳۰علی فرین‌کیا:

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن